lördag 19 oktober 2013

Ett vackert farväl...

Vaknade denna lördagsmorgon på landet med den här underbart vackra miljön utanför sovrumsfönstret...




bara några få löv kvar på träden..
frost...
och så vackert...




Vårt vackra gamla salt & pepparset...




fick ett nytt utseende...



tillsammans med ett marmorfat vi köpt på vår resa...



 Även det lilla korset
passade fint till...



När vi kom hit sent igår kväll var det ett fantastiskt månsken! Jag ångrar att jag inte tog fram kameran...men var så trött efter resan hit, trots att det gick riktigt bra att ligga ner i passagerarsätet!
Idag tog vi en liten kort promenad, jag vill så gärna ta stora kliv som jag är van vid. Men det går inte än...nu blir det korta långsamma steg...och jag är otålig...vill komma igång...börja träna...
Men kroppen har ju intagit ett nytt läge...med en rakare ryggrad...som den ska vänja sig vid...
och jag är väldigt väldigt tacksam...!

Skön helg till alla er!
Kram!


























Inga kommentarer: