måndag 13 januari 2014

Ett ljus i mörkret...



Det är redan 13 januari och min ambition detta nya år var att 
göra nya blogginlägg oftare!
Men det har varit lite annat runt omkring mig som naturligt
har fått ta mitt fokus.
Det känns lite lugnare nu så det ska bli mer bloggande här!




I vårt sovrum har vi äntligen fått upp våra fina lampor!
Den här vackra rariteten är en taklampa som kräver att det är lite högre i tak där den ska hänga.
Jag hade nästan glömt bort den (hur man nu kan göra det när det gäller en så här fin lampa..!?)
Det är en Jugendlampa som jag köpte på auktion för tre år sedan
och nu passade den så bra i vårt nya sovrum!






 Klämspoten Ranarp kommer från Ikea  och de passade så bra tillsammans med  den antika taklampan 
Hela den här nya lampserien Ranarp har Ikea verkligen lyckats riktigt bra med!






Så här fint blev det!
Det fattas bara en liten detalj nu...
Men den får ni se senare...;-)


Må så gott och jag önskar er en fin start på den här veckan!

Ann

 

 







Inga kommentarer: