måndag 17 mars 2014

Det kreativa rummet...




Jag fortsätter min planering av arbetsrummet/ateljén och det Kreativa Rummet.
Bilden klarnar mer och mer över hur jag skulle vilja ha det...


 Bilden ovan är hämtad från nätet källa okänd


Det är något med det här rummet.
Ett bord i mitten helt fritt från väggar och med en känsla så inspirerande att
jag bara vill kliva in och känna skaparglädjen flöda!

Så vill jag att vårt arbetsrum/ateljé ska kännas och det pågår full planering för att det ska bli klart.
Där kommer jag att ha olika ämnen att skapa kring
och jag kan inte säga annat än att detta rum är mycket efterlängtat!

Jag tror att jag kommer bygga ett eget skrivbord av gamla brädor.....
Återkommer snarast med lite bilder
för till helgen kommer jag att sätta igång...

Ha det fint
Ann

Inga kommentarer: