onsdag 23 april 2014

Att få vara månadens bloggare i Lantliv








I majnumret av Lantliv som utkommer i handeln den 24:e april blev jag utnämnd till Månadens Bloggare.
Det känns naturligtvis väldigt roligt för mig och för oss eftersom
min blogg till största delen handlar om renoveringen av vårt hus och hela historien kring det.


Min blogg och mitt instagram är min kreativa oas.
Med min inriktning, kunnande och stora intresse för formgivning, design och miljötänk 
har jag och min man med stor kärlek och omsorg skapat en ny historia med 
vår egen personliga stil i ett hus som fortfarande andas gammal kärlek och mycket historia.
Här vill jag visa hur varsamt vi gått fram i vår omfattande renovering.
Vi har tagit vara på det som gått att ta tillvara på både golv, väggar och innertak.
Vi har använt isolering som tillåter huset att andas precis som förr.
Färger och tapetval har varit miljövänliga och här hos mig på min blogg vill jag att du som läsare
ska känna inspiration och mycket glädje. 
Välkommen även ni nya besökare! 

 

Snart kommer även ett större reportage göras om vårt hus som utkommer
i samma tidning
Mer om det lite senare, så håll utkik...





Idag var jag inne på Törnrosa för att hämta lite fler krukor och fann den här skönheten...







Med sitt vackra namn " Mor och barn" kunde jag inte låta bli att köpa den.
De små söta bladen som ligger utanpå det större är de små barnen...
Vacker blomma med så vackert namn.



Kramar från mig,
Ann






Inga kommentarer: