torsdag 4 september 2014

Lite höstförändringar i mitt favoritrum...

Mitt favoritställe/hörn är glasverandan och torsdagstemat på Fabriken


Jag ger mig!

Jag sa för någon vecka sedan att än är det sommar kvar och att min lust att förändra och höstförbereda minsann inte alls hade infunnit sig...

Men så kommer den plötsligt, den där lusten att bara göra någon liten förändring och den kom mitt i sensommarvärmen! Som här på glasverandan tex, den som nästan alltid badar i ljus oavsett väder. Ett par nya kuddar och vips blev det en murrigare höstsoffa där jag sedan satte mig för att gå igenom lite gamla tidningar tillsammans med en god kopp kaffe...

Jag börjar även kika på de övriga rummen som fortfarande bär minnen från den varma fina sommaren...Snart skalar jag bort sommaren även där,och för in det lite mer ombonade...

Kika gärna på fler favorithörn här

Njut dagen!
Kram
Ann

7 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vad mysigt på er glasveranda. Jodå nu tycker jag att jag vill göra en massa med inredningen här hemma. Vackert väder i helgen så det kanske får vänta, kram Suss

Villa Ryttarängen sa...

Vilken underbar plats. Såå snygga kuddar som tar upp golvet ju. Kraaam Pia

Kristina - Ingen Vanlig Dag sa...

Åh, din veranda - så fin! Nästa höst hoppas jag att vi också har en.

Unknown sa...

Jamen vi älskar verkligen glasverandan och mitt tips är att isolera den så ni kan använda den året om Kristina-Ingen vanlig dag!

Unknown sa...

Ja men det är mysigt att bona in sig nu Suss :-))

Unknown sa...

Tack snälla Pia! Det värmer fint <3
Kram!

Eva Lindstein sa...

Nu Ann,
äntligen har jag tid att orka sätta mig och göra saker jag inte haft energi till tidigare. Som att kolla in din blogg. Härlig höstbild och jag ska läsa mer!
KRAM Eva!!