torsdag 19 februari 2015

Företagsprodukter hos Ancher Design




När jag började använda instagram för lite mer än ett år sedan följde en kille med  som
 heter Niklas.

Niklas som är en mycket skicklig hantverkare och driver sitt eget företag www.lingstroms.se
vurmade för vårt hus genom sina snälla kommentarer och hejade på oss med alla våra materialval i det gamla hus som vårt hus är. 

Det känns så fint att få beröm av yrkeskunniga människor som också har den känslan över att just välja rätt både när det kommer till isolering, färg och tapetval. 

Nu till saken:
För några veckor sedan frågade Niklas mig om jag kunde sy och screena upp linnehanddukar till honom med hans företagslogga på.
Dessa ska han sedan lämna kvar då han är klar med ett köksjobb eller badrumsjobb, som ett fint och varaktigt bruksföremål. 

Sagt och gjort, jag har idag skickat iväg handdukarna till honom som både är personliga och handgjorda och idéerna börjar ta fart på mig igen...:-)

Tack Niklas för din beställning! 

Är Du intresserad av något liknande som Du vill beställa så är Du varmt välkommen att höra av dig till mig!

Kika gärna in i webbutiken.

Ha det riktigt fint nu!

Kram
Ann

Inga kommentarer: