tisdag 14 april 2015

Ancher Design har hittat fina återförsäljare...



Idag har jag varit på resande fot med Ancher Designs produkter...


Bild lånad av Marie från hennes butik Vita Ranunkler i Hjo

Närmare bestämt till Hjo och en fin butik som heter Vita Ranunkler

Jag har följt Marie (som äger butiken) och hennes blogg i två års tid och om jag minns rätt så var det ungefär då hon öppnade sin butik med noggrant utvalda produkter.
På instagram har vi fått mer kontakt bland annat genom mitt och Camillas www.millandantesign.com samarbete, eftersom hon redan säljer Camillas prints där.

Förra sommaren tog jag maken med mig till Hjo för att åka till Maries butik.
Men den gången var hon på inköpsresa i Köpenhamn så det blev en lång och trevlig pratstund med hennes fina mamma istället, som är där och hjälper till en del.

Jo, jag köpte allt med mig en del fina saker hem den gången...:-))

Idag hade vi i alla fall stämt möte hemma hos Marie för att prata om Ancher Designs produkter skulle passa i hennes butik och så även kuddfodralen som jag och Camilla Ström har formgivit tillsammans.

Det blev ett väldigt fint möte idag med ett långt härligt prat och god lunch tillsammans och produkterna, ja de blev kvar hos Marie :-)


Jag ser fram emot detta fina samarbete och tror på att produkterna blir en jättebra kombination tillsammans med Maries övriga sortiment.

Men det finns en återförsäljare till som har tagit in produkterna...

Bild lånad

Hjärtat Hem och Interiör i Ulricehamn som ägs av fina My. 

Butiken ligger numera i stora fina lokaler på Storgatan mitt i Ulricehamn.

 Även detta värmer väldigt fint och är något som jag ser fram emot mycket.

My kommer att få produkterna i slutet av veckan så förhoppningsvis finns de ute i butiken hos henne redan till helgen :-)) 


Nu ska jag inta soffan och smälta mina fina intryck!
Må riktigt fint därute,

Varma Kramen från mig!
Ann






Inga kommentarer: