tisdag 8 december 2015

Lucia och mingel ✨


Foto och styling: Ann Stenström

Nu på lördag den 12:e december mellan kl. 14.00-18.00 bjuder jag tillsammans med en av mina samarbetspartners Milla Ström in på glögg och godsaker mitt i centrala Göteborg där vi tillfälligt hyr en lokal för en popup store.
Detta för att vi vill träffa dig, och vi hoppas att du vill komma och träffa oss för att höja julstämningen just vid Lucia✨

Foto och styling: Ann Stenström

Jag har med mina egna linneprodukter från Ancher Design , Milla sina egna prints från millanDantE SIGN och även våra gemensamma linneprodukter och bland dem några alldeles rykande färska 😃

Foto och styling: Ann Stenström

Vi hoppas så att du vill komma så vi kan träffas en stund bara för att mingla tillsammans ❤️

För att vi ska ha lite koll på hur många som kommer behöver vi i så fall be dig att anmäla dig till: camilla@millandante.se för att få en inbjudan med adressen till oss och ett erbjudande på 25% på valfri produkt. 

Vi hälsar dig varmt välkommen ❤️

Kram och med kärlek,
Ann & Milla 

Inga kommentarer: