torsdag 18 februari 2016

Nyheterna ligger i butiken och ännu mer är på gång...



Nu rullar alla nyheterna in i butiken en efter en. Först ut är de pudrigt rosa och ljusbruna kuddfodralen ( den ljusbruna drar åt det "gammalrosa hållet) och passar så fint tillsammans!
Du hittar kuddfodralen här


Är så nöjd med vårfärgerna på kuddfodralen som jag har valt ut. Du hittar alla nya kuddarna här


Jag har själv blandat till en färg på mönstret som millanDanteSIGN har ritat i ett fint samarbete med Ancher Design som passar så fint till tyget.
Du vet väl om att allt är gjort för hand av mig :-) Tryck och sömnad - ett 100% hantverk alltså. Det är även 100% superfint linnetyg som kuddfodralen är gjorda av.  


Jag kommer även att fortsätta på det blå temat och Congotygerna. Älskar blått!
Jag köpte dem i Congo samma höst som jag öppnade Ancher Design och de var också bland de första ut. Mer kuddfodral och annat kommer alltså. Både i det rosa och i det blå temat :-) Du hittar de blå kuddarna här

Må så fint!
Kram
Ann





Inga kommentarer: