lördag 26 mars 2016

Allt handlar om att hela tiden prova sig fram...


Produktutveckling är bland det roligaste jag vet. Att våga prova sig fram och tro på produkterna. Jag gör bara det som jag själv tycker om och tror på men visst testar jag lite på er nu också ;-)


Jag blandar mig fram med olika färger på trycket som ska passa tyget och hur trycket ska läggas ut på tyget i en rapport som upprepas. Jag tillverkar ju alla mina produkter själv, helt och hållet för hand. Från tygrullen till tryckt färdig produkt.


Ett rent hantverk alltså.


Mönstret är ritat av Camilla Ström som jag har flera fina samarbeten med sedan tidigare.


Att tillverka sängkläder i mjukt tvättat lin har jag längtat länge efter att få göra. Detta är ett första försök.

 Så jag fortsätter att prova mig fram med färger och tryck så håll gärna hålla lite utkik, för snart hamnar ett slutresultat i webbutiken och eventuellt även ute hos återförsäljarna...;-)

Jag önskar dig en fortsatt och riktigt fin påsk och tack för att du kikar in här hos mig!

Kram
Ann



Inga kommentarer: