onsdag 23 mars 2016

Vårväskan med plats för allt...





Det är dags nu. Att börja rota fram vårkläder, skor och väskor.
Tygväskan på bilden har goaste finaste Gabriela köpt av mig och hennes bilder är så galet snygga tycker jag, därför rippade ett par av henne helt enkelt.
(Just den här går även bra att beställa om du mailar till mig om just detta önskemål med samma rabatt!)




Jag tänkte erbjuda en liten påskrabatt till dig som vill ha en lite annorlunda tygväska nu i vårens tecken.
Ibland vill man ha en lite större väska som man kan få ner en hel del i och där själva väskan inte väger så mycket.

Jag kommer att välja till dessa skor där tonerna går fint ihop med texten på väskan och till Retroväskan 





Pour Mes Affaires har blivit riktigt populär!
De är handgjorda i fint 100% linnetyg och handtryckta.




Men även Retro i finaste bomullssatin. Verkligen ett riktigt fint och vackert tyg!




Alla väskorna är fint fodrade för att de ska hålla som tygväska. Så det är riktigt fina och välsydda väskor vi pratar om.
De är helt handgjorda av mig, vilket gör att varje väska blir helt unik.




Du får nu 30% rabatt utav mig men detta gäller endast den svarta Pour Mes Affaires och Retroväskan.

(P.S Har du speciellt önskemål om en i naturfärg går det fint om du mailar till mig om det ;-)
ann.h.stenstrom@gmail.com


Passa på och beställ nu för erbjudandet gäller endast till och med den 28 mars! Du hittar dem här

Jag önskar dig en underbart fin påskhelg!

Varma kramar från mig!
Ann







2 kommentarer:

fru Vardag sa...

Vilket toppen erbjudande! Galet snygga väskor:)! Älskar min, använder den både till jobbet och på fritiden.
Önskar dig en Glad Påsk kram Gabriela

Unknown sa...

Blir så glad att du tycker om din väska Gabriela !:-))
Kram och finaste påskhelgen till dig!