onsdag 3 maj 2017

När morgonen börjar så här mjukt...


När morgonen börjar så här lugnt och natten inte ridit maror på grund av listor som ska bockas av då andas jag lite djupare och laddar om batterierna igen.

Det är en angenäm och positiv tid nu men även det kan bli stressigt. Vi har många saker kvar innan öppningen av Hermans Lada.

Läget är under kontroll men av erfarenhet vet jag att saker förändras under tiden.
Första konserten i ladan är 30 juni. Då kommer Tomas Andersson Wij.

Idag står kakling av golvet i badrummet på checklistan. Vi kommer förmodligen att hinna börja på köket också.

Jag ska även göra klart lite utav mina nyheter som - Ancher Design - ska ha i butiken, jo, det finns att göra här. 

Mer än 100% :-)

Jag längtar efter att få inreda och visa lite färdigt bildmaterial till er snart.

Snart!

Må så fint,
Kram
Ann

Inga kommentarer: